Att inte göra någonting och jag går inte ihop....

Jag klarar verkligen inte av att inte göra någonting! Kolla på någon film funkar men blir trött efter fan och vill hitta på något , så ja?! Vad gör man själv hemma en fredagskväll känner inte för att åka någonstans och egentligen inte göra något alls men ja de verkar inte fungera för mig iallafall haha! Funderar på om jag ska dra fram alla skisspennor och nått ritblock och bara klottra ihop något roligt, brukar ta mig en stund att komma på sen att göra tar längre tid tror jag haha!
Eller ska man försöka städa sitt rum kanske? Nja står nog fasen inte högt upp på min "To do" lista ;)

haha lite gamla målningar jag gjorde på Lollo i somras när vi hade roligt på jobbet ahha saknar fan! :D





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0