Bloggar lite ibland ...

Blev inget bloggande idag som ni kanske märkt men jag försöker så gott jag kan är ju inte hemma så mycket och har ingen iphone jag kan blogga ifrån heller så gör tyvärr inte bloggandet enklare men om någon månad eller 2 så har jag fixat de och då jäklar kommer jag kunna blogga varje dag en massa gånger också ;)
Så vi får väl helt enkelt hålla ut till dess ;)

Blev iallafall inte så mycket gjort idag blev rida några hästar imorse, sen blev de att dra iväg till gymmet med jessica och ja de slutade inte så bra då de var FULLT med folk fanns inte en enda maskin ledig så vi gick och simmade meeen ja , de gick ju fan inte heller för de var FULLT där också vafan! så vi simma några få längder sen drog vi och SOLA istället :D
Och efter de blev de lite SUSHIIIII för mig(mycket sushi denna vecka haha) och kinamat för jessica :)
Värsta lyxet!
Och senare nu på kvällen gjorde vi en skitgod "drink" en jävligt mycket nyttigare variant på strawberry dacary :)

som innehöll:
  • frysta jordgubbar
  • någon citron dricka (fråga mig inte vilken, typ schweeps?)
  • is
  • och en liten skvätt greandine

SUPER GOTT!!! bara mixa ihop allt och wipps så har ni fått en skitgod och nyttig drink mums! :D

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0