kliar i fingrarna...

Åååh är så himla sugen på en ny tatuering har vart de jätte länge nu fan! Vet ju vad jag vill ha eller snarare vad de ska stå , vill ha en text lite osäker vart jag vill sätta den än, men på ett ungefär vet jag ju iallafall :)
Sen är de ju bara frågan om när man ska göra den! Plus att de är en tatuering jag och en underbar vän ska göra , samma sak där när ska de ske EHLIN BERGLIND!!!?? haha oops där hängde vi ut vem de va ;) inte meningen alls host* Nä men de är väl bara frågan om tid och pengar sen efter att dom problemen är lösta är de fanemig bara köra!

På nått av dessa ställen vill jag ha...







(inte på fingret)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Gjorde min stjärna på axeln i hallsberg, och han är jätte duktig och billig ! Betala 700, hade säkert betala minst det dubbla i örebro, kolla in universe tatto på facebook :)

2012-02-02 @ 18:54:20
Postat av: sandra

jag har min på axels så som på bilden, älskart! och det känns inte ett dugg där heller om du är rädd för smärta :)

2012-02-02 @ 23:41:54
URL: http://nattstad.se/imperfect

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0