Manikyr och tandblekning...

Sa ju att jag skulle bli dålig på att blogga efter en stund och ja de blev ja ;) har väl för mycket att göra konstigt nog? eller kanske alldeles för lite haha! Men man hinner inte med allt här i livet!

Just nu blir de lite manikyr tänkte jag i all fall tycker mina tråkiga korta naglar  kan få någon fin rosa färg ;) Sen sitter jag även och bleker tänderna inte för dom är gula direkt men ju vitare tänder ju snyggare ;) och så ser de ju ännu vitare ut ju brunare jag blir haha! så får ligga i med solningen nu , fuska lite med brun utan sol med får jag väl göra!
Pojken tycker ju dock inte om den härliga lukten från brun utan sol hehe ;) MEN de får han fan leva med!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0